Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge

Från 0 till 4, känns ganska stabilt alltså, men nu blev det svårare att välja...

Igår va en händelserik dag. Jag va på äventyr i Solna med Lager o på kvällen åkte jag, Anna, Karro, Fessy o Moa in till Collage. Det va trevligt, insåg dock att det inte bara är vinterkylan som gjort att jag fastnat på Mp, det är så mycket mycket mer... Sthlms uteliv kan ta.... Aja vi hade kul iaf, vid halv 3 tagga jag o Fessy till Donken o försökte lista ut hur vi skulle komma hem, inte det blekaste om när nattbussen gick. Men med lite hjälp från hooden så fick vi till slut reda på när den skulle gå. På väg dit träffade vi av en slump på Stefan, Awet o deras kompis. Behöver jag säga att Stockholm är minimalt? :P Sen satt vi där jag, Fessy o Awet o trängdes med halva Västerort, kul.

O idag efter 3 timmars sömn så åkte jag o mamma till doktorn för att kolla mina öron, wohoo, nu mår de mycket bättre :D Åkte hem o sov igen. höhö

Känns bra inför nyår förresten. För jag har inga förhoppningar överhuvudtaget. Jag räknar med att jag kommer sluta ensam hemma, om inte det så fast i tunnelbanan vid tolvslaget, kommer få en raket i örat o poppa korken på flaskan i ögat vid tolvslaget. Den där nyårskyssen kommer inte ske heller, kommer inte hitta nån snygg kille att pussa på haha. Kommer säkert inte hitta nåt att ha på mig heller. Men det är okej, för jag har så mycket att se fram emot 2011, så jag tror jag överlever. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0