hold my hand

Igår vare full rulle. Jag o Fessy åkte o kolla på Angelicas juluppvisning i Jakan. Alltså damn! Alla va skitduktiga, när de minsta gymnaster gjorde volter o allt va det va satt jag o Fessy o ba gapa, helt i chock över hur grymma de kunde va. Fast grymmast av alla gymnaster va Angelica ;) Tog även lite halvdana bilder som jag ska lägga in sen hehe :)

Sen va det hem fixa sig o sen upp till Donken för snabb middag. träffade på Aweti där också, år sen sist man såg honom typ. Sen drog vi mot Stureby. Hem till Fanny som kom hem från London igår =) Va jättekul att se henne igen o höra om hennes resa! Vi blev dock inte kvar där så länge, tog tuben med Anna o Madde kring tolv. Jag o Fessy satte oss o drack te hemma hos henne som avslut på kvällen :)

O idag har jag handlat första julklappen, wohooo!


Grabbar, jag e glad för er skull o hoppas att ni har det awesome därborta, men förfaaan kom hem nu! Det här funkar inte längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0