"Johanna, du luktar vaniljglass"

Igår efter jobbet så åkte jag direkt hem till Fessy o sen direkt till Fruängen me henne o Angelica som vi mötte på vägen. Träffade upp Carro o Madde i Fruängen, handla mat, tog oss hem till Carro, twinsen kom o sen ställde vi oss i köket allihopa o lagade mat. Blev en fett mysig middag med massa surr o catch-up prat. Hann även me att spela ett spel innan jag o Fessy rullade hemåt.

O idag på jobbet fick jag världens gulligaste komplimang av ett av dagisbarnen. Lilltjejen kommer fram o sätter sig i mitt knä o efter ett tag så säger hon glatt: "Johanna du luktar vaniljglass" Aaaaw :'D

O nu ikväll har Verutt, Paulinis o Fessy varit här. Jag o Vera åkte o handla godis o sen satt vi här o mumsa. Flipparkväll som alltid haha <3

Helgen blir förresten spännande. Imorron så jobbar jag först på dagen, sen ska jag va barnvakt på kvällen o efter det blir det ev utgång. Haha tagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0