torsk, torsk, torsk

Igår var typ tre dagar, helt sinnes. Började med jobb o damn, morronen var inte rolig, vi var lite underbemannade om vi säger så... Sen efter jobbet var det snabbt hem o byta om inför nästa jobb. Satt barnvakt hos ett av mina dagisbarn o hennes storasyster. Så vi hade myskväll med pyssel, pärlplattor o allt möjligt. Kvällen avslutades med Doctor Snuggles. Mys. SEN blev jag hämtad av Paulina o vi hann nästan stanna på parkeringen på Coop innan vi ångra oss o åkte hem för att fixa oss. Tog sen bilen till....trumvirvel tack.....MP. Torsk, torsk, torsk! Jag sitter seriöst fast på stället, typ en del av inredningen. Riktigt sorgligt blev det då jag börja snacka me en snubbe vid baren o han alltså jag tror jag sett dig här förut. Det kan ju iförsig vara för att starta en konversation också som han sa så, men faan skulle inte förvåna mig om han sett mig... Vilket liv jag har. Som alltid på Mp träffa man på lite vänner o bekanta. Som sagt del av inredningen. Jag skulle ju inte ens gå dit några fler gånger i år. Kvällen slutade efter massa dans på podiet med att vi åkte med Paulinas homie Johan på efterfest mitt ute i de djupaste av skogar i Viksjö. Det vi gjorde va att låna toan innan festen tog slut... Så de var bara att dra hem till Johan, sova ett par timmar o sen fick vi skjuts till Jakan för att kunna hämta bilen.


Kvällens skönaste bild haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0