2 dagar kvar :D :D :D

Haha helt galet e som ett barn på julafton. Sker bara två gånger om året, på själva julafton och min födelsedag.

Satt o log för mig själv hela dagen igår, va på asbra humör trots att jag nästan inte gjorde annat än att plugga, bara för att det snart e min födelsedag. Kan typ inte sluta vara glad. Vet inte ens om jag va såhär glad när jag längtade efter att fylla 18? Men det måste jag väl nästan varit? Eller? Aja onsdag e den stora dagen o jag vet praktiskt taget redan allt som jag ska få av familjen och mormor, men, men. Jag får glömma det tills dess hehe (a) Fina presenter som jag verkligen önskat mig e det iaf :D

O så taggar jag galet inför fredan också. Kan dock nästan satsa hela min förmögenhet på att det kommer faila totalt bara för att jag e taggad, brukar bli så. Fast fredagen va iförsig ganska schyst ändå :D O den trodde jag skulle tvärfaila bara för att jag va taggad :P (vilka problem jag har alltså haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0