chillerill is what I need

Idag är det alla hjärtans dag så glad alla hjärtans dag! Själv ska jag inte fira dagen alls. Blir en tur till Vby med mor o mormor för att visa vad jag önskar mig till min födelsedag på onsdag. Sen ska jag plugga :) Brudsen ville gå o se Valentines day idag, tvek på att jag vill hänga me isåfall. Vill helt klart se filmen, men alla par på bion...nej fy faan!

Gårkvällen blev myskväll. Baka pizza med Paula o Fessy, promenera sen till Coop. Där mötte vi upp Paulina o åkte till City Gross o köpte godis. Sen satt vi o surra hela kvällen i Fessys kök. Spela in lite knasfilmer också :P Återskapade vurpan at Collage på bild (ahahaha, den får ingen se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0