Däremot skolös idag ( snart ingen hörsel heller)

Matteprovet gick galant. Ger matteläraren mig inte godkänt på det vet jag inte vad jag gör (roliga e att jag fattar Matte B bättre efter att ha läst halva Matte C-kursen)

O ikväll blir det först Wokhouse o sen vidare nånstans för att fira lilla Annipanni. Upptäckte att jag antagligen blir enda utomstående eller vad man ska säga :P Men det kommer nog funka syyper ändå :)

E förövrigt färdigsminkad o färdigfixad i håret. Klockan kvart i 6, helknas. Däremot så har jag inte det blekaste om vad jag ska ta på mig! Har en outfit som funkar, men inga skor. Får väl gå barfota eller nåt... 




Nej nu ska jag strax laga mat, sen hitta kläder, sen hitta skor o sen ska jag förhoppningsvis kunna ta mig in till stan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0