deppmode-söndag? Nej PLUGG-söndag för faaan :D

Vet inte om jag inbillade mig alltihopa bara för att jag e lite avis på att det finns folk som har boyfriend att fira alla hjärtans dag me, men inte jag... Men det va inte ett enda par i Vby som såg glada ut när jag gick förbi. Var killar som svansade efter tjejer i klädaffärerna med ansiktsuttryck som fick en att bli rädd att de snart skulle lägga sig ner på marken o grina. Par som gick runt o stirra ut i tomma intet, pratade inte med varandra alls. Ett par som satt knäpptysta på bussen o bara kollade på varandra med ledsna miner. Var va alla gulliga par? Förväntade mig massa, handhållande, fnittrande, löjligt glada par...men icke

Har iaf familj och vänner som betyder så sjukt mycket för mig och att jag har dem är det viktigaste för mig! Så glad alla hjärtans dag på er! Älskar er allihopa!

O nu ska jag plugga Nk...om jag kunde hitta böckerna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0