du når aldrig vår nivå

Igår va det Angelicas o Evelinas bday (Grattis!) men annars så va det väl inte nån vidare speciell dag. Kvällen var dock ganska najs. Skulle ju blivit utgång med klassen men tydligen bestämde sig nästan alla för att va bangare så då gav de få som fortfarande va peppade upp...så det kan gå. Men jag o Fessy, vi e ickebangare så vi körde ändå haha. Fick skjuts från Fessy till Vby XD av Paulina o Vera som åkte förbi i bilen av en slump :P Väl på perrongen så träffade vi på filosoferna från Råcksta (Victor o Jakob) så vi tog sällskap in till Fridhemsplan. Helt sick vad de grabbarna har annorlunda funderingar :P

Jag o Fessy satte oss iaf på Nivå o chillade galet där hela kvällen med lite cider. Va inte värsta partyt vilket vi va taggade för haha men trevligt ändå :)

O idag har jag spenderat hela dagen åt att kolla film o planera lite inför studentskivan med Fessy. Ska träffa Paulina om ett tag nu tror jag.

Imorron blir det träning med superinstruktören :D Sen blir det antagligen utgång, dock ingen lång då jag ska upp halv 10 på lördan. Aja, taggar satan iaf :D

Och...BAAM där blev det tyst! hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Hörde jag nån som sa superinstruktören? ;) AFRO! Kom på lördag också!! INVIGNING AV ZUMBA DÅ!!!! gaaah den är helt GALEN!! :D hehe lagom seriös kommentar, men vafan jag kommenterar ju typ aldrig, så man måste passa på och göra det långt när man väl håller på :P zumbazumbazumba, jag andas zumba just nu! hehe <3

2010-02-04 @ 20:49:09
Postat av: Jojo

Karro: Hahaha FETT TAGGAD för träningen ikväll:D Kan inte imorron :( ska till Östergötland :S

2010-02-05 @ 16:34:21
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0