everything happens for a reason

Min gårkväll spenderades hos Paulina :) Bakade kladdkaka som alltid typ hahaaha o bara chillerilla, hjälpte till att fixa lite smågrejs på en krönika hon skulle ändra, kände miiiig sååå duktig ahaha :P

Idag började jag helt klart dagen med att vakna på fel sida. Va lack för en massa saker! Allmänt smågrinig hela skoldagen förutom när jag, Jossan o Fessy satt i klassrummet, lyssna på musik i min mobil o fixa med bildanalyser. Jag ställde mig o körde lite jerking på det också :D haha ska lära alla när jag har min födelsedagsmiddag sen :D

Efter skoldagen så gick jag runt med mamma o Jonas i Vby o valde ut en födelsedagspresent till mig själv (a) Sen vare hem o chilla :P

Nu käka jag middag för ett tag sen efter att ha varit på Core och Afro. Of course med superinstruktören Karro :D Vi kommer överens om att vi skiter i middan på min födelsedag o kör zumba istället :P hehe saaajk ;)

Nu blire party me mig själv, har högsta musiken på i rummet, skivorna som jag fick av Jonas i julklapp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0