Haha jag skulle då aldrig lita på Kissie

Alltså ahahaha Magnus har precis blivit kändis. I Kissies blogg. O hon har suttit o ljugit ihop en hel story om att han typ försökte ragga upp henne o alltihopa. Så jävla kul att inte ett jävla skit stämmer av det. Bruden kanske e snäll i "verkligheten" som det så fint heter (det e alltså okej att vara schizofren i Kissies värld, eller så tolkar jag det iaf), men jag tror "kändisskapet" stigit henne åt huvudet. För man går väl ut för att ha kul, inte för att sitta vid ett bord bara för att visa upp sig? Ohjuste det bokade bordet, fett synd att man behöver betala för ett bord när vissa andra av oss får det gratis. E nog inte så kul att va kändis, man måste ju betala för allt... :P

Där va mina 5 minuter av slösa tid på onödiga grejer för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0