hardcore eller hardstyle? Vilket vare?

Totally onödig dag. Satt i 2 timmar, och pluggade matte efter vi slutat lektionen. Ehe skoja bara, jag satt mest o dansa till Angelicas musik o käka pannkakor. ;P Skulle haft 3,5 timmes håltimme, men visa sig att vi inte hade nåra andra lektioner sen så jag fick åka hem :D Jag o Fessy vandra runt i Vby ett tag, såg ett jättefint turkost linne med nitar på Gina och en jättestor fin blå väska på Accent. Så hej mamma o pappa, jag kommer med önskelista strax. Lägg till skinnjackan från Zara, korallrosa converse och en tv-screen-tröja från tshirtstore så önskelistan typ klar ;P

O event för klassutgång ligger uppe på facebook, tredje gången gillt, jag väntar med spänningen på om det lyckas eller inte denna gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0