Hellströms o Royal

Eeeh var börjar man? Gårkvällen? =)

Fixade mig i 4 timmar igår XD Eller okej jag blev sminkad av Fessy vid 3-tiden o sen så fick jag ta allt annat jätteeeesegt. Mötte i vilket fall som helst Angelica på pendeln vid tio i 8. Hanna o Mira hoppade på i Sumpan så vi tog sällskap :) Väl framme vid Hellströms va nåra till tjejer från klassen, så vi gick o beställde o sen satte vi oss o chilla. Sen rulla fler klasspeople in. Va asmysigt, fett synd att vi inte gjort det tidigare. O vi lyckades styra upp nåt! E så jävla glad över det haha ;)


Vid elva-tiden sprang jag o Lovisa till tuben. Fick sällskap av 3 sköna grabbar på vägen till Royal haha. Väl framme på Royal kom Paulina och Awet med ett helt gäng av grabbar o vi gled in på Royal. När jag kommer in på Royal e min första tanke, shiiet det e ju bara massa människor från Jensen västra (inte helt oväntat :P) Efter ett tag ändra jag dock uppfattningen, det va typ enbart Jensen människor o Vby människor. Träffa på William, Saman o Magnus så jag o Awet snacka lite med dem, sen så satt vi o dela bord, Paulina kom tillbaka o det blev äkta Vby-häng haha. Sen dök en Jensen, en Vbyare upp om vartannat, var inte många obekanta ansikten om vi säger så. Aja härlig kväll iaf :D


Taggade hem vid stängning. Finns så många konstiga människor på tuben. Som en liten wannabebrat i 20-årsåldern som blev lack på nån annan snubbe som tydligen sagt nåt om hans märkeskläder så han satt o gnällde på kompisen till den snubben som surrat om märkeskläder när han klivit av. Braten satt o surra om att han hata tjocka människor bara för att den som snackat skit om hans märkeskläder va lite smårund. Då tänkte jag, jag hatar såna där människor som tror att de e nåt, när de egentligen bara e äckligt patetiska, inte trycker jag upp det i ansiktet på dessa människor för det eller på deras kompisar.

Landa i sänge klockan 4, drömt asmycket, så jag måste nästan ringa o fråga Paulina o Awet om vissa grejer, för jag vet inte om de sagt det i verkligheten igår eller om jag drömde det :O haha Vakna iaf 10 :P o har chillat galet sen dess, ska försöka fixa till mig o plugga lite sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0