jerking aha

Känns som om jag de senaste dagarna gjort lite utöver det vanliga :P

I söndags så åkte jag o Paulina skridskor i Kungsan, gled runt där som två bambi på hal is haha. Efteråt blev det fika på Bolero o sen rulla vi hemåt. Satte mig med filosofiboken...eh nej jag menar religionsboken (typ samma sak at the moment) o plugga. Kunde inte somna sen o sov typ 3 timmar under hela natten, kul. Provet gick sämst.
Efter måndagens skola så gick hela eftermiddan åt till att lära sig att jerka haha. Har följt en killes blogg en tag o han o hans kompisar har gjort en video på när de kör jerking. Visade Fessy bloggen o massa annat. Har vetat om jerking ett ganska bra tag, men igår så bestämde jag o Fessy oss för att lära oss det...Stod som sagt hela eftermiddan o jerka XD Sitter någorlunda, första jag gjorde imorse va att ställa mig o göra steget the reject :P

Kom till skolan o lärde Carro o Angelica att jerka :P Efter la escuela så åkte jag o Fessy in till stan o gick runt i lite affärer. Blev typ kär i ungefär 50 par sneakers och en väska :D Blev dock ett linne som fick följa me hem. Såg en snygg kille inne på Footlocker också.. Han hade gärna fått följa me han också ;D

And this is how you jerk:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0