matematik B...please just shoot me

Igår hade jag först en fetalång dag i skolan. Sen åkte jag hem, käkade middag o följde me Paulina till Stinsen. Efter att ha varit i Stinsen o köpt glass :D Så åkte vi hem till mig o plugga. Satt o försökte nöta in den jävla matte B, fick hjälp av både pappa o Paulina o i slutet visade det sig att jag egentligen lyckats göra rätt, bara det att jag varit så jävla slarvig me + o -. Ångest inför morrondagen! :S 

Imorronkväll så ska Anna firas, tror jag kommer bli askul :D Sen på lördag ska jag ev till MP för att se på Top Dj grejen. Just de djsarna som spelar då har sån musik som jag inte kan dansa till :P Inte riktigt okej att det finns sån musik, ännu mindre okej e att musiken faktiskt e bra o ändå går det inte att dansa till. Johanna har stora problem, ahahaha :P



Saknar min Lager poo! Bli frisk nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0