mochitos!!!

Igår blev det omröstning angående admin på eventet till våran skiva. Kom överens om en rättvis deal. Innan det ens gått 24 timmar har någon redan förstört. Hittar jag den skyldiga, då jävlar! Så nu för att kanske ha nån lite mer partybild så har vi istället en bild på två efterblivna ungar som typ röker på. Liksom vafaan? Hej kom på vår skiva, vi bjuder på gratis gräs. Shiiiet.

Efter skoldagen chillade jag hela eftermiddan hos Fessy. Fixa lite inför min middag o så. Efter att ha käkat middag tog vi en promenad, gick till Coop o fönstershoppa mat AHAHA låter värre än hur det egentligen var. Paulina kom o vi handla lite gott o sen skjutsade vi hem Fessy o jag o Paulina fortsatte hem till henne. Där blev det ännu mer chillerill, o nya ord. Mochitos!! Inte mitt fel att jag var osäker på hur det uttalades...



Idag har varit värsta flippmodedagen. Började segt med multimedia, lunchen rullade väl inte heller fram, men under samhällen då blev det knas! Slutade med att jag körde jerking inför "massa" filmkameror (ahaha! Sajk!) O sen så dansa jag, Fessy o Nicole runt lite i korridoren. Vi har stora planer på G! Efter det hade vi håltimme så då åkte jag, Fessy o Angelica in till stan. Jag leta skinnjacka (hitta värsta snygga på Zara så den ska jag önska mig till mah b-day!) o sen så kolla vi på lite andra roliga grejer också :)


Nu sitter jag o kollar Glamourama, sen blire one on one. Skulle plugga...Eheee aja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0