Satan i gatan

Shiiiet pommes vad jag fryser just nu, va ute o promenera i ca en timme me Fessy o då frös jag nästan inget, men nu när jag kom in, sitter jag o skakar för att jag fryser så mycket, helknäppt.

Satt X antal timmar trängandes i en bil igår förmiddag. Sen spenderades resten av dagen hemma hos min kusin Johan. Firade min moster så massa folk hade samlats hemma hos Johan o Sara. Åt så jävla mycket mat :O

Roligast på hela dagen var ändå när alla framåt kvällen börjat röra sig hemåt o det bara var min familj, mormor, Johan o Sara med kids, Elin o min morbror o moster kvar. Blev jerking, stå på huvudet o kullerbyttor haha. Helt flippat :P

O idag blev det frukost med samma människor innan det var dags för hemfärden. E glad över att ha tagit en promenad efter det alltså. Benen gick typ inte att röra först :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0