schyyyst

Imorse satt jag 30-40 minuter på en buss till Rissne. Sen att den bussen ska ta 20 minuter. Efter det gick det ganska snabbt till skolan, men kom ändå 25 minuter försent. Fast det gjorde inte så mycket. Innan jag, Nicole o Lisa som möttes vid t-banan kom till skolan så var det bara Angelica o Mira där. Av 29 pers haha :P

Har i detta väder ryckt ut som sjukhjälp haha :P Igår så köpte jag kakor åt Fessy, idag var det en chipspåse åt Moa, tänker på de stackars sjuklingarna ;)

O morgondagens dilemma, hur tar jag mig till skolan. Ersättningsbuss 2 timmar eller buss, blåa linjen, röda linjen eller mosa mig in på en full pendel. Nää lottar faan imorron.

Kanske ser helknas o osammanhängande hela inlägget, men jag kan faan inte läsa vad det står. Nu ska jag iaf ta mig en kopp te, plugga matte, samhälle, mediekommunikation och försöka fylla i loggboken. Shiiiiet. No life, bara plugg. O jag tror också att det här kommer att ta mig till framgång i framtiden. SAAAJK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0