Svep svep svep!

Tårtan smakade supergott i onsdags. Blev Paulina, Fessy, Awet, Vera o Paula som kom över :)

I torsdags stod jag o laga mat hela kvällen, va sjukt seg sen. Igår så hade jag inga lärarledda lektioner, men åkte till skolan o fixa lite ändå.

(new clothes, v-day gifts hehe)

Efter skolan taggad jag o Fessy hem till mig, städade, flyttade bord o sen hjälpte hon mig att fixa håret också. Sen åkte hon hem o jag fixade det sista för att sen sätta mig o vänta på att alla skulle komma. Awet o Paula kom först o sen ramlade alla in lite hur som helst. Käka paj o kladdkaka. MUMS :P Sen skulle vi köra en lek, men alla följde inte sina uppgifter, men det va kul ändå. Fessy o Paulina dansa, Vera snacka gangstah-style o Karro stod på stolen :P De andra kommer jag inte ihåg vad de hade :P

Vid 10-tiden tog vi taxi. Två st taxis, 13 pers :) Taxin jag åkte med börjar med att köra åt helt fel håll! Sen visar det sig att Erik blivit kvarglömd hos mig haha så det blev en jävla massa slöseri med pengar. :O Kom till Mp efter många om o men iaf ;D Blev en jävla massa öl, drinkar o shots. Körde MP-style o radade upp 9 glas bredvid varandra, svep, svep, svep! Sen blev det birthday sex (alltså låten ahaha) o de sjöng för mig. :D Vi va lätt de mest taggade på hela stället ;P Blev en del dans också trots att de hade djn med skitmusik där igen. Va ett tag då jag nästan satte mig på dansgolvet för att jag garva så mycket, älskar mina vänner haha :D Alla taggade hem nån gång vid 2 ( nåra tidigare) Jag, Fessy o Awet tog bussen vid 3. Satt o asgarva åt Awet hela vägen då han fick för sig att han kunde beatboxa o rappa. Beatboxen e förevigad på film :P I Spånga blev det lite jerkin o sen bussen hem till Fessy. Somna som en stock med taklampan fortfarande tänd. Knas.



Ikväll blire donken mat o sen chill at casa de Fessys med brudsen :) Orkar inte annat :P

Snart ger jag upp det, kan inte ens tänka klart...


Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du fick en grym kväll, must do it again!

måste se videon på mån ..haha :P

<3<3

2010-02-21 @ 19:11:08
Postat av: Jojo

Carro: Jag fick en helt fantastisk kväll tack vare fina du o alla andra finingar! Haha lätt ;)



påminn mig så kan jag visa den ;)

2010-02-21 @ 21:18:42
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0