Wokhouse o Magenta

Igårkväll blev en riktigt najs kväll ;)

Först åkte jag o Anna tillsammans in till den stora staden. Väl där gick vi till Wokhouse där nåra av hennes klassisar+ nåra till av hennes kompisar satt. Så vi satt där o chillade galet, snacka o jag drack min första cosmopolitan! hehe :P Undrar förresten hur många gånger jag o Anna fick dra historien om hur vi känner varandra :P

Efter att ha suttit på ett proppat Wokhouse nåra timmar så började vi röra oss mot Pure. När vi kommer dit så blir vi nekade för att vi e 18-19 o alldeles för många i den åldern för att få komma in. Alltså vad gör det att jag inte e 20 liksom? :( Så iaf vi taggade bort till Magenta istället. De stället va fett najs :) Blev lite dans o chillerill o senare hemgång :) Anna har så schysta vänner :D

O jag hoppas att Anna fick en riktigt bra födelsedag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0