2010- jag ska starta en grupp på fb som heter våga vägra fira nyår

Gårkvällen blev mindra lyckad om vi säger så. Eller det började jättebra :D Va hemma hos Paulina med henne, Vera o Anna F. Blanda drinkar åt god middag o hade astrevligt. Sen ska vi börja styra oss mot en fest o det va då allt gick fel... Valde fel fest(att åka till mälarhöjden på andra sidan stan hade seriöst funkat bättre) :S Nej förlåt mig fest va fel benämning, det va inte ens en fest. Det va en samling killar som helt plötsligt sa till alla de bjudit att de inte fick komma, jävligt lustigt att vi fick komma egentligen då vi knappt känner grabbarna.  Herrejisses. Nästa år ska jag våga vägra fira nyår. Jag ska gå o lägga mig klockan 9 nästa nyår!

O idag har jag legat hemma hos Paulina o chillat typ hela dan. Jag o Vera åkte o köpte pizza åt oss brudar "imorse" o det va inte kul haha. Gårkvällens smink o kläder. Pizzasnubbarna bara garva åt oss :( Sen efter att Anna o Jocke gått hem så satt vi andra kvar o bara chilla galet. Sen stack jag hem fräscha till mig o vid typ 8-9 tiden så kom Vera o Paulina o hämta mig igen. Käka fruktsallad o chilla o vid halv 2 så hoppa vi in i bilen o åkte till McDriven. Hahaha vi e stammisar där alltså! Har blivit en jävligt dålig vana o det e vårat nyårslöfte att det inte ska upprepas hehe Dessa senaste dagar har varit helt sjuka, allt tack vare dessa två psykobrudar haha ;) o självklart nåra andra också :)

Nu ska jag lägga mig o sova :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0