friday to sunday

I fredags blev det till att kirra present till angelica direkt efter skolan, sen gick jag, mamma och A-K på afro o core där bästaste Karro var instruktören. Bruden e bäst på det hon gör! Finns inga bättre pass än dem som hon har :D Efter att ha krypit ut från passen, haha har inga muskler, så fick jag kliva in i duschen hemma. Hade 8 minuter att fräscha till mig, hitta kläder o hela alltet, ching ching. Vera o Fessy fick vänta 3-4 minuter extra i bilen så jag tyckte jag va jävligt snabb :P Vi åkte till Paulinas jobb o käkade middag tillsammans med henne. Donkenmat dåra o fy vad mycket mat jag åt, trodde jag skulle sprängas.

När Paulina gick för att jobba igen så åkte vi o hyrde film, stod o tjafsa i en halvtimme typ om vilken film vi skulle se, blev till slut en som vera tyckte vi skulle ta för att den hade fått sååå många priser, så då skulle den va riktigt bra. Haha bullshit, vi satt under hela filmen o ba eeeh vafaan e det här för film. Aja det va mysigt att sitta hemma hos Vera iaf o chilla :)



O igår blev det chillerill hela dagen, sen framåt eftermidda/kväll kom Fessy o så fixa vi oss för att åka till Angelica. Satt aslänge o locka håret, gjorde oss riktigt fina o lalala. Kommer till Angelica, har en riktig mysig middag, hon öppnar sina presenter o vi käkar god efterrätt. Sen skulle vi ut...DÅ blev det helknas. Kan sammanfatta kvällen såhär: Hötorget, Skanstull, Hötorget, Fridhemsplan. Blev Nivå 22 haha. Satt o chilla där innan de andra fortsatte tillbaka till Skanstull o jag o Fessy drog hem. Matcha tuben o bussen så galet bra :P När jag sen precis kommit in genom dörren så ringde Paulina så vi åkte till Hby där Awet va på nån "fest". Chilla där ett tag, träffa på en bekant som jag lärde känna på en fest för nästan 2 år sen, helknas då det kändes som igår jag va på den festen(o den festen va helknas...) :P men men det va trevligt :)

O sen åkte vi BILEN hem :D så skönt :P

O idag blir det skridskor i Kungsan ;D o sen pluggish.

Kommentarer
Postat av: moa

hihi min madre är med på johannas blogg, coolish ;)

2010-01-31 @ 19:48:00
URL: http://brunnstedt.blogg.se/
Postat av: Jojo

Moa: Haha respekt! :P

2010-01-31 @ 22:29:09
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0