godmorgon, goddag, godnatt, aja

Jag känner mig själv för väl. Sista gången jag kolla på klockan inatt va den halv 3. Kändes som jag precis som jag somnat när jag vakna av vad jag tror va min mamma som hosta två rum bort. Somna, vakna, somna, vakna, om och om igen. Väckarklockan ringde 8. Jag vaknade 9, en halvtimme innan jag skulle gå. Hur lyckas jag. Dum fråga. Jag vet redan svaret.

O ikväll, blir det nog bara ta det lugnt. Kanske en helkväll med mig själv (kommer somna 7 haha) även fast jag intalar mig själv att jag e sugen på att göra nåt, försöker tagga till med housemusik o tom plånbok. Imorron blir det iaf till att ta nåt glas vin nånstans med lite homies. Jag röstar för MP, men vi får se vad alla andra tycker :P


Sommar snart, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0