godnatt- sov lite till

När ska livet börja på riktigt igen. Känns som om jag gått runt hela 2009 i en dvala. Har haft sjukt kul under 2009, det ska jag inte förneka. Varit på de sjukaste äventyr, njutit av första året i "vuxenlivet", massa, massa saker. Men fortfarande när jag tänker tillbaka, det känns inte som om jag varit där.

Känns som om jag varit vaken 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, utan att ha åstadkommit ett skit.

Folk brukar berätta att oj i natt drömde jag, jag brukar aldrig drömma annars, sover som en stock. Jag drömmer varenda natt, mardrömmar, sjuka drömmar, drömmar i drömmar, drömmar som skulle kunnat vara riktiga. De 2 senaste nätterna har varit helt drömlösa. Oh shiiet har jag tänkt när jag vaknar. Va händer? Var e drömmarna? Ibland börjar jag fundera på om jag verkligen sover alls. Kanske har jag inte sovit en blund sen i mars förra året. Who knows?

Nej i år blir inte likadant. Ska vara närvarande. Motiverad. Kanske försöka få till lite kreativitet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0