move tha f*ck on :)

Haha så kul hur jag ibland kommer på mig själv att bli galen på människor för att sen märka att jag e precis likadan som dem. Shiiiet!

Har varit äkta chillerill helg...eller okej där ljög jag haha. Började med att jag o Paulina åkte runt i bilen på fredagskvällen, hyrde en film o försökte tvinga me oss Vera o Fessy. Slutade med att jag o Paulina hamna hos Fessy med filmen :P utan Vera :(

Igår så firade vi mamsen hela dagen med ett öppet hus :) Hon fick galet mycket blommor o presenter. Massa trevligt folk kom förbi, både släkt o vänner o jag har käkat potatisgratäng o tårta så det sprutat ut genom öronen. Jag gillar inte potatisgratäng...o grädde har jag också svårt för :P Men hela dagen va riktigt mysig! Framåt kvällen kom Moa med familj o Fessy med familj också så då fick jag lite mer jämnårigt sällskap haha, ännu senare kom Paulina också. :)

O idag har jag tränat med Wii fit som jag upptäckte att vi hade typ i förrgår eller nåt (gissar dock på att den funnits där i minst ett år, smart brud) aja va fett kul iaf :) Sen har jag bara chillat galet hela dagen o nu på kvällen så blev det en promenad med Paulina o Fessy. Efter den gick vi hem till mig, åt lite tårta till haha o planera inför sommaren. Vi har bestämt oss för att dra till Zakynthos i sommar 1-2 veckor, förhoppningsvis ska det funka, ber nästan till Gud att det ska funka alltihopa (jag är troende i krissituationer har jag kommit på, undrar om det e okej?) Är iallafall så taggad att jag går sönder snart!!!!!!!!! :D :D :D :D  :D Vill dit! Vill dit! Vill dit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0