mysmode

Har varit en sjukt skön dag idag. Först tagit det lugnt ett par timmar på ett cafe i Vby tillsammans med Johannorna och Jenna. Var jättelänge sen jag träffa Jenna så det va kul att se henne igen :D Blev snack om allt mellan himmel och jord över en kopp varm choklad. Efter fikan åkte jag o Lager bussen hem o sen har jag bara chillat galet hemma, fixa massa låtar o sådär. Sen nu på kvällen så kom Paulina hit. Vi skulle fixa in låtar på hennes Iphone, men datan bråkade med oss så det blev att baka istället o en massa snickelisnack.

Imorron e det full rulle kanelbulle. Först skolan, sen in till innerstaden, förhoppningsvis möta Paula :), sen träna afro och core (om deras jävla hemsida ville funka så att man kan boka, vafaan tänker man med när man gör så att folk bara kan boka från o me dagen innan o sen så får de inte sidan att fungera som den ska!) o sen på kvällen blir det besök med Vera o Fessy på Paulinas jobb ;P 


Kommentarer
Postat av: Superinstruktören Karro

Och snyggaste skak på brösten stog Larsson för! Du var så duktig på afron så :) hihi <3

2010-01-30 @ 15:20:48
Postat av: Jojo

Superinstruktören Karro: HAHA tack Karro ;P Men du min vän e lätt bäst! Ser fram emot Zumba-passen! :D <3 <3 <3

2010-01-31 @ 13:00:43
URL: http://larssonfoshizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0