Nu tror jag folk missat nåt, det e 14e januari idag, inte 14 februari

Allas fb-status e fyllda av kärleksfilosofier idag. Har de missat att det e den 14 januari idag o inte den 14 februari. Brukar vara kring alla hjärtans dag alla blir hysteriska över det här med kärlek. Wonder why..haha. Ah iaf så är vissa av dessa filosofier riktigt bra, men vissa helt knas. Den värsta är nog en kille som helt seriöst tror att han är Guds gåva eller nåt. Läste hans blogg förut, kan ju säga att det blev en jävla massa skratt. Han surra hela tiden om att han var en man med båda fötterna på jorden, smartaste killen och allt med de bäst valda orden...Eeehhh ja det e ju inte en true story om vi säger så. Jaja, bra att han har självförtroende iaf? :P

Idag så fyllde mamma 50 :D Hon har fått presenter o fika o nån gång inom snar framtid blir det även middag ute.

Förutom att fira mamma så har jag idag rensat ur garderoben. Fessy fick sitta bredvid med en toss/take lapp i äkta satc-stil! Blev fyra kassar utrensade, trots det får kläderna knappt plats. Jag har världshistoriens minsta garderob, believe me!

Nej nu ska jag lyssna lite på Jay Sean o dregla över min nya bakgrundsbild haha ;P Guess who?
Lånad härifrån       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0