psykopat-fredag (jarå en roman kör vi på!)

Alltså HAHA vilken jävla psykopatfredag. Dagen började riktigt lugnt (okej jag kubba till tuben för att inse att Fessy inte ens va där, men iaf) Dagens enda lektion va galet chill, jag satt o kolla på skate-bilder hela lektionen typ ;) Jaja åter till ämnet! PSYKOPAT-fredag! Allting börjar när jag o Fessy går från skolan. Borta vid första övergångsstället så börjar jag o Fessy gå över innan vi snabbt ångrar oss o backar så står en fullgubbe. När han ser vad vi gör börjar han typ jätteglad ropa lugna dig till mig. Jag ba what?!

Kanske inte värsta grejen, men nästa haha, trodde jag skulle dö XD Börjar med att jag garvar åt en snubbe som typ springer genom halva tunnelbanevagnen bara för att få sitta framlänges. Visar sig sen att han också kliver av i Vby o när jag o Fessy går mot Clas Ohlson så hör vi hur nån bakom oss börjar prata o det lät väl ungefär såhär:

Psykopaten: Kolla där går en dvärg och en elefant (ungefär här förstår jag att människan bakom oss snackar om oss eftersom det inte e nån annan runt omkring oss o jag e beredd o vända mig om o nita, vad jag tror e en liten kaxig fjortiskille) nej elefant nu tog jag i men riktigt ful fjällrävenjacka hade hon, usch.

Då vände jag o Fessy oss om o ser att det e samma snubbe som körde ruschen på tuben. HAHAHAHAHA höll på o dö av garv. XD Även om han precis langat värsta förolämpningen. Jag ser ut som en elefant o jag ser ut att äga en fet fjällräven, tack tack, så gick det liksom inte att sluta garva. Man behöver va där för att fatta.

Fast jag börja mer må illa då vi går förbi e man i kanske 40-årsåldern eller nåt som med sin "bästa" don juan röst langar fram ett hej. Liksom vem e du o vad har hänt med världen idag.

Jag kan ju bara säga att jag stannar hemma idag! Kommer inte röra mig mer än 1 km från mitt hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0