slutet av lovet dåra (skulle publicerats igår)

Så hur gick det på slutet av lovet då?

Söndag: Chillade först med Lager o Fessy. Sen på kvällen promenerade jag, Moa, Paulina o Fessy till Coop o köpte frukt. Kollade på Flickan som lekte med elden hemma hos mig o åt fruktsallad. Åt 5 portioner. SAJK

 Måndag: Chillade hemma själv hela dan, vette fan vad som hände men bra mådde jag inte.

Tisdag: Åkte till stan med mamma o pappa o fick med mig två tröjor hem ;) Va o fika på Cafe 60 på kvällen med Johannorna, förflyttade mig sen till Donken i Vby haha o sen vidare hem till Fessy där hon o jag satt o drack te o deppade över att vi ska ta studenten den 10e. Vi ska fråga imorron om det verkligen stämmer, för om det gör det så sätts våra planer helt ur verket typ. Missar massa vänners studenter då de också tar den 10e o det kommer inte va nån som kommer på min mottagning heller :( Stackarna som redan tagit då kommer ju få skynda som ganingar för de måste hinna me allas, iaf min haha (A) ;)

Onsdag: Idag har jag o Fessy kirrat loggböckerna till projektarbetet o sen så gick vi en promenad o nu på kvällen har jag, Paulina o Vera fikat, tränat o fikat haha

O imorron börjar skolan igen. Kommer bli en termin fylld av massa studentskivor, min 19-årsdagar o galet mycket mer. Taggad till tusen! E dock beredd på att det kommer hagla, snöa o regna på min student, att de bytte dag kanske e ungefär samma sak :S Beredd på att det kommer fucka ur iaf.

Nej nu ska jag väl försöka lägga mig. Har två hårda dagar framför mig...Typ en timme historia som kommer resultera i Land o stad imorron och typ en timmes bild på fredagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0