Snabba cash

Igår va en lååång dag. Först skola från 9 till 4. Håller på o få ångest över att jag åker dit varenda dag men det aldrig händer nåt. Nästan så jag längtar tills matten börjar, det e inte okej. Sen åkte jag hem o vid 6-tiden gick jag, mamma o Lager till Worldclass, kirra kort o lite sådär o så körde jag o Lager Bodycombat. Haha kanske inte riktigt min grej, men det blev kul efter ett tag iaf. Kommer nog köra det igen iaf.

Sen gick vi hem. Jag hoppa in i duschen, fixa till mig o sen blev jag upphämtad av gulliga Paulina o Vera. Så snälla som skjutsar mig hela tiden :D Vi åkte upp till Vby o såg på Snabba cash. Fessy skulle också vart me, hon missa nåt riktigt bra stackarn :( Filmen va grym, men jag som läst boken blev lite besviken på att de valt att inte ta me vissa grejer. Paulina langa kommentarer att ser inte Dregel-tobbe lite ut som Joel Kinnaman när Kinnaman dök upp i rutan för första gången. O det va faktiskt lite likt, helt klart ett tecken på att Kinnaman inte e den snyggaste haha :P

Blev komma hem sent o snarka. Idag e jag ledig. Har inte käkat frukost än, men har hunnit kirra vuxenpoäng iaf genom att ringa efter sommarjobb. O på söndag ska vi boka Zakynthos!!!!!!!! AAAAAAAAHH :D Ska iväg till Vby o köpa frukost snart med Fessy som inte heller hade nån frukost hemma o sen ska vi planera lite inför studentskivan m.m :) Kommer bli superbra!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0