sweet dream or beautiful nightmare

Helgen har varit allt ifrån planerad känner jag. I fredags skulle jag va hemma o chilla, men det slutade med att jag, Vera, Paulina, Awet, Emil, Isse o nåra av E o Is kompisar satt på Theodora o chillade galet med vin o drinkar. Ganska tidig hemgång då jag, det klantarsel jag e lyckades spilla vin över Paulinas Iphone. Den lever tack o lov o är precis som vanligt! Typiska e ju bara att när de andra håller på o skickar jackor över bordet så säger jag, men ta det försiktigt nu så att ni inte spiller ut glasen o vad gör jag då precis i samma sekund?

På lördan låg jag hemma hos Paulina o kollade på Harry Potter o Halvblodsprinsen tillsammans med Vera, Paulina o hennes mor. På kvällen hade vi bestämt oss för utgång, men det blev chillerill med Vera o Fessy hos Fessy istället. Vid 10-tiden typ åkte vi o hämta Paulina, hyrde sen filmen Fighting med Channing Tatum o åkte hem. Alltså Channing Tatum e så jävla stört snygg!!! Hade han inte bott så jävla långt bort o inte varit gift redan så hade jag haffat direkt! ;P Fast juste jag ska till Berlin o ragga eller hur va det...Men finns det några blattefjortisar där?



Alltså jag orkar inte. You're a beautiful nightmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0