Whacked out sports- sjukt underskattat

Haha har suttit o garvat så jag fått andningsnöd till Whacked out sports. Okej inte till de hemska fallen, men de som gör sjuka tabbar haha. Helt klart underskattat program. Mer Whacked out sports till folket!

I programmet visar de massa skejtartabbar också o de fick mig att tänka på ett klipp som jag såg för typ nåt år sen. En skejtare som heter Jake Brown tror jag, va me i X-games o "hoppa" i ramperna med skateboarden. Dessa ramper e ENORMA, helt galet va stora de e o när han kört typ avslutande hoppet där de mäter hur högt upp i luften han kommer så ramlar han av skateboarden. Faller typ 20-30 meter ner, men överlever fallet. Hur? Han landar på fötterna. På fötterna har han sneakers o det e dessa sneakers som räddar typ hans liv. Snacka om bra reklam för det företag. "Våra skor räddar liv"

Här e klippet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0