Airplanes

Blev Mp igår tillsammans med Vera o Lager. Var vi och en massa fjassar som Vera brukar säga. Va inte drag överhuvudtaget. Blev tidig hemgång också, vi blev hämtad i Spånga av snälla Paulina o fick skjuts hem. Så kvällens höjdpunkt var väl mitt härliga sällskap o hallondrinkarna Lager bjöd på innan :D

O imorse var jag uppe redan vid halv 9. Packade väskan med alla grejer o blev upphämtad av Paulina. Vi två o Vera åkte o handla lite lunch o dricka, sen fortsatte vi till Fredhällsbadet, vilket var totally fail då stället var packat med folk. Så det blev vårat kära Hby bad istället :D När vi hunnit steka där en timme eller två så kom Annipanni o joina oss. Sen smällde vi i oss maten o ännu senare så kom Emil, Isse o deras kompis Martin o joinade oss också. Skitmysig dag o jag e nästan brun... nästan...

O ikväll e jag typ lonelygirl. Alla bangar på att hänga me mig. Haha så kul e jag att hänga me liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0