Eclipse

Verkligen helawesome att det ska bli mulet hela dagen imorron enligt smhi. Bara för att det är min sista dag på jobbet, verkligen awesome...

Idag efter att ha jobbat så åkte jag till Vby, chillade runt där ett tag i min ensamhet o mötte sen Vera. Vi käkade lite dinner o sen gick vi o såg Eclipse på bion, va lite av en besvikelse faktiskt, lite synd :( O hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte förstå vad tjejer ser i Edward Cullen. Jacob Black däremot, ja tack! Efter bion tog vi en liten prommis också. :)

O igår var jag med min mami i kista, jag sa att jag inte skulle köpa nåt, men kom hem med ett apr shorts o ett par örhängen, jag är allt duktig. Sen åkte jag o mami förbi Paulinas jobb, hälsade på Paulina o fick Mcflurry specialare, fett goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0