fifaaan

Solen skiner o himlen är nästan klarblå. Har varit ute varenda dag i solen, spelar ingen roll hur tidigt jag behövt gå upp, ta vara på varenda sekund liksom. Som igår skulle jag sova ut tänkte jag, det kommer bli dålit väder. Naj det blev bra väder. Behöver jag säga att jag stod utanför o väntade på Paulina med strandgrejerna 20 minuter efter att hon väckt mig? Åkte till Hby o stekte o drack alldeles för lite vatten. Det straffade sig senare på kvällen. Var hemma hos Vera med henne o Paulina, käkade toast, kolla film, surra o planerade blinddate hähä ;) Då baaam blev jag halvseg tjej, huvudvärk o skit.

Idag är solen som sagt framme o inte ere många moln framme. Jag mår skit. Seg i huvet, ont i magen o psykiska störningar i huvet efter att jag drömt att mitt ärr på tummen öppnade sig för att de inte sytt igen det ordentligt, knas med tanke på att det tejpades igen det trots storleken på det en gång i tiden. Fyfaan det var så jävla verkligt att jag hade ont i tummen när jag vakna, va tvungen att kolla så den var hel det första jag gjorde :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0