haha glömde säga att det finns 600 till med samma namn som jag fb, lycka till att hitta mig!!

Knaskväll som hette duga igår. Skulle bli ta ett glas med girlsen, inte ofta vi gör sånt. Blev chillutgång med Lager o Awet istället då alla andra var bangare. Vi satte oss på Nivå o chilla. Awet träffar massa homies o springer runt o surrar med dem till en början. Två randoms kommer o sätter sig bredvid mig o Lager o börjar snacka, nej förlåt ena sitter o surrar andra stackarn e jätteblyg o får bara sitta bredvid medans hans korkade kompis bara surrar o surrar. Tålde inte snubben från stunden han sa att han va aikare..nej okej dåligt skämt men han va fett jobbig. Jag o Lager e dock snälla människor o försökte komma så långt ifrån dem som möjligt lite diskret sådär. Då kommer random nr 3 på 30 plus, han e ute o chillar på nivå själv o sätter sig bredvid oss. OMG, var randomradarn på eller vadå? :S han börjar också surra me oss o helt plötsligt beror random 1 med den blyga kompisen om mitt nummer, jag ba ne du kan få min facebook. HAHA, han får den o börjar direkt leta efter mig på mobilen typ. Jag ba hehe glömde kanske säga att det finns 600 till med samma namn som mig på fejjan, förjävla bra hahaha kommer aldrig hitta mig!! Sitter där asglad över hur smart jag e, enda gången jag uppskattat att alla heter samma som jag.

Sen efter ett tag ber han att få iaf de fyra första siffrorna i mitt nummer. Jag ba ja men visst. Återigen langar Johanna det geni hon är ( ja jag snackart om mig själv i tredjeperson) nästa genidrag. Har fucking kontantkort! Hur skulle nån kunna hitta mitt nummer om vi inte har gemensamma kompisar. SUCKER! Hahaha. Han gav mig sitt nummer sen, jag eheee tappa bort det... sajk. Elak tjej.

Sen för att fortsätta den roman så började iaf ett par killar snacka me Lager, Awet kom tillbaka random 1 o 2 stack o Lagers killar verkade iaf trevliga! De skulle sticka till nåt ställe som hette Lemon Bar, vi ba okej kan möta upp er där (ingen aning om vart stället ligger) Random nr 3 ba jag vet var det ligger, så vi följer me honom för att han ska visa vägen. Vi har ingen aning om var vi e förutom att vi e i Sthlm, R3 är skitskum o jag börjar bli rädd, sen svänger han av till Lemon o han e så långt före så vi wohoo langa rushen o fortsätter rakt fram. Helt plötsligt e vi utanför The bridge(?) hur vi kom dit frän fridhemsplan så snabbt e läskigt. Där började en klump i magen växa. Aldrig att jag knalla in på the Bridge, det är typ min största mardröm, töntig gånger tusen jag vet. Vi vandrade dock vidare o hamnade på Donken innan vi rullade hemåt :) Knaskväll, men mitt sällskap (alltså det jag valde frivilligt, vilket vill säga Lager o Awet) gjorde kvällen till awesome ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0