monday

Min lördagskväll blev inte så ensam faktiskt. Fick först sällis av Paula. Tog en prommis o bara snickelisnacka. Sen kom en utelåst Vera o då skjutsade vi hem Paula o åkte sen till Emil. Hos Emil var både Emil o Isse så vi chilla me dem för sista gången på en månad då grabbsen e på Gotland så länge. Kommer sakna boysen :( E ju inte okej att de sen åker bort tre månader i höst också!

Min söndag bestod av bad med Angelica, Vera o Annipanni. Fett mysig dag! Still blekfisen i gänget dock...
På kvällen käkade Vera middag hos mig med mig o min familj o sen gick vi över till Lager o hade en fett mysig tjejkväll. Jag hade tänkt lägga mig tidigt, men la inte huvet på kudden förrän vid klockan 1. Bra jobbat! Lager o Cia åkte ju till Spanien imorse också. Känns som om alla bara taggar härifrån nu... O jag bara jobbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0