Oooh my gaadd

Igårkväll började riktigt bra, var på Moas öppna hus o åt massa god mat. Sen skulle jag o Vera åka till Mälarhöjden. Det gick mindre bra, missade bussen upp till Vby, o sen tog det ett tag att ta sig dit som alltid. Väl framme i Mälarhöjden vare chillpoolparty.

Va inte alla våra mälarhöjdsfriends där men nåra av dem. Inte träffat grabbsen på jaa mer än ett halvår. Ni vet mycket kan hända på ett halvår. Vissa av grabbar, jag menar absolut inte alla av dem, vissa av dem e verkligen helt awesome(speciellt Dolken som hade poolfesten), men nåra av boysen...Alltså shiiiit vad jag skämdes för dem, skämdes för att jag frågat Vera om hon ville följa me o så får hon möta såna där människor. En av dem, alltså jag ville bara säga åt honom att växa upp o bitchslappa honom i ansiktet sen. 4 år äldre o beter sig sådär. Mognaden sitter absolut inte i ålder kan jag ju bara säga. O jisses vad vi fick kriga i diskussioner igår. Jag är människan som inte diskuterar så mycket med människor jag inte känner helt, då är jag mer lyssnar som kanske bara slänger in min åsikt lite så, inte mer än de. Igår alltså faan jag vet inte ens vad jag själv satt o surra om till slut, enda slutsatsen jag kunde dra var att mina o Veras argument var sisådär femtitusen gånger bättre, nej förlåt de var de enda rätta. Vad de andra sa var ungefär: Bullshit, bullshit, bullshit.

Glad över att märka hur mycket jag själv vuxit som människa det senaste halvåret, att jag är positivt. Synd att vissa andra gick bakåt i utvecklingen. O vissa killar är så roliga, de säger att det e brudarna som ältar saker i århundranden, men jag vet att så e inte fallet. För faan heller att jag drar upp nåt som hände för två år sen, visst jag kommer ihåg när det hände, det gör jag men come on, inte som om jag skulle dra upp det de första jag gjorde när jag hamnar i en längre konversation med en snubbe...

Nej nu ska jag steka, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0