som en öppen bok

Igårkväll såg först ut att bli en seeeeg kväll. Nada att göra, typ ingen hemma. Då kom Arses o rädda hela situationen genom att bjuda på fest. Så jag ringde Annipanni o vi slängde på oss lite "festkläder" o åkte till Kallhäll. Festen var i en riktigt schyyst villa. Snubben som bodde där va fett trevlig, men shiiiet det va lite för mycket folk vissa perioder, fast han gillade tydligen att anordna stora fester så jag gissar på att han var någorlunda beredd på hur han skulle hantera folkmängden :P Hängde me Arses o hans kompisar mest o Anna såklart. Sköna grabbar. Träffa helrandom på bekanta också. Sådär mitt ute i skogen liksom.

Blev sista bussen hem sen. Den var dock försenad så Arses föreslog att vi skulle promenera hem. Hade vi gjort det hade jag nog fortfarande inte varit hemma, hade varit vilse i någon skog, ropandes på hjälp. Tack o lov kom bussen till slut, jag är inte religiös men vi måste haft nån däruppe som tycker om oss.

Gammal bild på mig o Anna ;D
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0