waka waka

När det är kallt och snö, då klagar man o ber om värme. När det blir varmt, jättevarmt, jaa då sitter man självklart o klagar också. Jag börjar förstå varför vi e det enda språket som har ordet lagom i vårt vokabulär, allt ska va lagom annars är vi inte nöjda. Folk vill ha mer pengar... Bullshit när de väl får mer pengar kommer de klaga på att de har för mycket pengar att göra av med, jag lovar. Bra exempel hehe :P

Aja jag som det smörpaket lätt o lagom jag är låg hemma o smälte i värmen hela dagen igår. De varnade för blixtar o då vågade jag inte gå o bada :( Sen tog jag en liten promenad med Paulina också.

Idag var jag vaken tidig o åkte tillsammans med Paulina ner till Hby allmäna o bada. Vera, Awet o Veras kompis kom också dit så vi blev ett litet gäng som stekte o bada. Så himla skönt för det blåste typ hela tiden och det var perfekt tempratur i vattnet. Helt lovely.

Men nu e jag hemma för jag ska väl börja fixa mig om ett litet tag så att jag o min familj kan gå över till Moa på hennes öppet hus då det e hennes 18-årsdag idag!! GRATTIS MOA!!! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0