1 vecka kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tisdags tog Awet studenten. Igår tog Vera studenten. Idag har Paula tagit studenten. Anna, Awet, Vera, Paula, alla har de varit så sjukt fina!!! :D Om en vecka tar jag studenten, så knasigt kan inte fattare. SJälvklart så går diagnosen från +30 och sol till +12 och regn. Min vanliga tur....

I tisdags vare Awets dag! Jag, Fessy, Paulina o Vera var o kollade på hans utspring och jag o Fessy hade köpt bästa presenten att hänga kring halsen. En basketkorg!  Riktigt genidrag, hähä. Sen drog jag, Paulina o Fessy hem till Fessy o chilla ett tag för att därefter gå till Awets mottagning. Käkade injera där, fett gott! Mysig kväll o jag älskar att eritreaner alltid ställer sig o dansar på sina fester. Skulle va roligt om vi svensson-svennar också gjorde det :D Kanske ska kirra lite eritreansk musik till studenten ;)

O igår så vare Veronikas dag! Veras skola ligger typ på andra sidan jordklotet (okej bortom Nacka, men det e ju typ samma sak) så det var en bit att åka för att komma dit. Hennes skola e fett annorlunda. Den har små stugor som är klassrum, alla stugorna ligger i en typ stor lagerlokal. Riktigt coolt :) När vi varit på hennes utspring, som blev typ värsta festen haha eftersom nån som gick i hennes skola hade hela släkten med sig som spela trummor o flöjt, så åkte jag, Fessy o Awet in till stan o chilla o Vera o Paulina åkte flak! Sen tog vi tre oss hem till Vera o kom fram typ samtidigt som de andra två. Blev massa go mat o dryck där också o vi satt där typ hela kvällen och hade det mysigt. Emil kom också. Har massa fina bilder från både gårdagen, tisdags och idag, men de dyker upp sen. SÅ nu ere bara massa teeeext.

Paulas utpsring var som sagt idag! Var där o gratta o alltihopa o nu ska jag till hennes mottagning om ett tag! Måste bara vila lite, är så sjukt trött. O tröttare lär jag bli, tvådagarsfesten med min klass hos Fanny börjar imorron, kommer bli riktigt jävla party!! E ledig från skolan imorron också. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0