Dear John

Såg precis en av de finaste filmerna jag sett på länge. Dear John. Helt sjukt fin film, mina vänner brukar klaga på att jag e icecold när alla andra sitter o bölar till filmer, även om jag tycker filmerna e lika sorgliga eller fina som dem så får jag liksom inte fram tårar för det. :P Men den här filmen, då va inte ett öga torrt.

Idag har det varit work hela dagen. Efter att ha jobbat så drog jag till Vby o gick o kollade lite i affärer. Letade efter nya partyklänningar, men det enda jag fick me mig hem var ett grått linne, wohoo! Träffade på Awet också, så jag vandra runt lite en stund me honom innan jag hoppade på bussen hem :)

Känner att jag har lite flyt, för igår efter att jag o mami varit o tränat så promenerade vi två o Jonas o hans kompis cykla, bort till Coop. Precis när vi ska gå till kassorna så springer vi på Vera o Paulina. Så istället för fotbollskväll i min ensamhet, så blev det en spontan fotbollskväll hos Vera! O i måndags så fick jag sällis på tuben av Karro till jobbet också, När jag klivit av tuben träffade jag på mat-Dawit också! Det var ett tag sen sist! :P

Kommentarer
Postat av: linn

har du sett Norlie & KKV's nya musikvideo till Can I be the one?



kika här :)



http://www.youtube.com/watch?v=1S6yAN-lKSs

2010-07-01 @ 17:54:41
URL: http://puuma.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja mat-Dawit! :P

2010-07-01 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0