För nu har jag tagit studenten!!!!

Igår var bästa dagen i mitt liv! Jag tog studenten!!!! Börja med champagnefrukost med hela klassen på Yayyas takterass. Så myyyys. Skrev i allas mössor, drack champagne o åt jordgubbar. Sen fick vi typ springa ner till skolan o äta. Tiden bara rann iväg o det enda man hade i bakhuvudet var att alla som tagit studenten säger åt en att ta vara på tiden på studentdagen. Den springer ju typ iväg! :P Kom till skolan, käkade med klassen, fick betygen av vår mentor o han höll också tal, inte många ögon var torra då! Sen kubba vi ner för att fotas, eller var det kanske efter fotandet som han höll tal, don´t remeber, hände så mycket.

Sen kriga vi ner till Teatern, där vi sjöng, skrek o lyssnade. I slutet dansade alla lärare, haha garva sönder! Sen var det dags att ta sig ner till 1an för den stora smällen! UTSPRINGET! SÅ övertaggad så att det fanns inte! SM3A hade självklart en skylt med sig, man måste ju visa vilka som e Riddarfjärdens stolthet liksom! Sprang upp för backen jättelycklig! Fick gå nästan längst bak i folkmassan för att hitta min family. :P Fick en massa fina gosedjur o blommor, min skylt va ju lät finast haha :P

Efter allt fotandes vare dags att kubba o byta om, sen upp på flaket. Jag gick i skola på Söder. Kan någon förklara varför vi inte ens åkte ett varv kring Sergelfontänen då?! O varför vi spenderar halva åkturen kring Fridhemsplan? Inte okej. Men flaket var kul iaf.

Sen åkte jag, Fessy, Lager o Moa öliga hemåt. Fick skjuts från Stora Mossen av padre. :) Kom hem duscha o sen gick jag ner o åt o mingla me alla mina gäster. Fick en massa presenter o det var så kul att alla var där! :)

Sen blev det slutskiva. Blev bara jag o Fessy som tagga dit, mötte typ hela klassen och dansade, surra o hade kul tills kanske ett tag efter 2 då vi kubbade till nattbussen. Hade helt ärligt kunnat köra ett par timmar till! Kul förresten att jag när vi skulle säga hejdå till alla o ba ha det såååå jääättebra, vi ses nån gång så var svaret jag fick tillbaka, men Johanna vi ses på söndag. Jaha då ses vi tydligen på söndag då! Tredagars reunion wohooo!

O idag har jag så jävla ont i kroppen att det är helt sjukt, kan knappt röra på mig, roligast e att jag inte e ensam om det :P









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0