Honey honey

Hähä, vad har jag att säga, jag har skills på att no sleepa. I fredags blev ultimate chilldag då jag hade ont i varenda muskel efter att ha tagit studenten :P Paulina kom på kvällen o vi chillade med film, jordgubbar o melon. Mumma! Kom i säng hyfsat tidigt ändå, men sista gången jag kolla på klockan var den 4 typ. Kuligt.

Sen vare lördag(igår) o jag o mamsen köpte present till Isse i Vby eftersom jag skulle på hans mottagning på kvällen. Jag som fortfarande var skitsliten (har fortfarande blåa knän...) tänkte att jag kommer bara på middagen, de andra skulle ut sen efteråt, men jag tänkte inte följa me. Ehe, ändrade planer. Efter en trevlig o god middag o massa surr så ringde jag min gulliga pappa som sagt att han kunde hämta mig när jag skulle åka hem o sa att tyvärr det blir nog inte så tidigt ändå. Följde me ut... Vi var två tjejer under middagen, självklart sviker den andra bruden, så det var bara jag o boysen som drog ut...Man börjar ju bli van. Sajk! Hähä :P Men runt ett behövde jag inte känna mig så jävla lonely girl längre, inte för att jag gjort det tidigare heller då jag haft bästa Isse o bästa Emil och alla de andra boysen som sällis, men iaf då så dök Isse upp med 4 blondiner. Visade sig vara Paulina med crew ;P som också styrt utgång. Så vi dansa tills stängning o drog sen till Donken Rådmansgatan. Flippmode på den! Kastade hamburgare o vatten, sång,etc, etc.

Landade i min säng halv 5 med Paulina sovandes i extrasängen. Skulle sova tidigt vare jaa. Hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0