Jag har slutat dricka mellanmjölk för jag bor redan i landet Lagom

Hard work work. Varit full rulle sen i torsdags morse. Började med att jag först jobbade. Sen åkte jag o min mor in till stan, hon klippte håret o vi kollade lite i affärer. Sen gled vi hemåt. Var inte hemma speciellt länge innan jag blev upphämtad av Paulina. Vi åkte o sa hejdå till Fessy eftersom hon igår åkte till Eritrea! När vi kramat hejdå tusen gånger så hoppade vi in i bilen, åkte o hyrde film o åkte hem till Paulina o kolla på den.

Fredagen började med att jag o lillebror tog pendeln in till den stora staden för att möta kusin på Centralen. När Rasmus kom så fortsatte vi vidare till alla affärer o kollade runt. Var typ överallt i innerstan förutom NK :P Sen gled vi hemåt med tuben o kollade på fotboll o surra. Framåt kvällningen började jag o Rasmus fixa oss i ordning för utgång o sen fick vi två o Lager skjuts upp till Vby. Där mötte vi Paulina o Vera o kollade på Lazee, Norlie o KKV när de uppträdde :) Sen hoppade alla minus Paulina men plus Emil o Isse o deras kompis på tuben o åkte till theodoras. Chillade där, kollade på fotboll igen, surra o sen taggade vi vidare till Göta Källare. Var fett kul på Göta Källare! De hade beach-tema, många som tog det på blodigt allvar! Fett synd haha. Aja vi fick gulliga hawaii-kransar när vi kom så vi var beachiga vi me hähä. Blev en massa dans o surr, helt klart en asbra kväll. Sjukt kul att min kusin kom hit, det måste han fan göra oftare! ;D

Kom hem seeent, somna som en stock o ville verkligen inte gå upp imorse, va så sjukt trött. Men upp gick jag ändå o vi åkte in till stan igen fast denna gång hela familjen o Rasmus. Knas med folk! Kronprinsessbröllopet jarå! Kom knappt fram på vissa ställen, fanns stunder jag var orolig över att vi skulle tappa bort lillebror o Rasmus haha. Var en mysig dag, kollade på NK o andra affärer, käka på restaurang o efter mycket om o men åt vi glass i Kungsan (hej proppat med folk hej!) sen följde vi me Rasmus till centralen o vinkade av honom.

Kvällen har sen gått åt till att hänga med mina två snyggingar Paulina o Veronika. Degat framför Veras tv praktiskt taget hela kvällen, följt kronprinsessbröllopet på tv, very intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0