kom som ett brev på posten

Kanske inte blir så att alla åka ifrån mig ändå, jag kanske taggar nån annanstans jag med! Fick en uppenbarelse om vad jag ska göra med mitt liv i torsdags på jobbet haha. Har alltid velat lära mig surfa, men aldrig riktigt vågat ta steget o göra slag i saken, ta en resa till Portugal, USA eller nån annanstans för surfa på vågorna. I torsdags jobbade jag med en tjej som brukar vara vikarie på jobbet o hon berättade att hon precis kommit hem från USA. Den tjejen surfar! Hon tävlar till o me! Hon tipsade mig om massa olika ställen att åka till och berättade att det faktiskt inte var så farligt dyrt för någon i min ålder att göra en resa för att lära mig att surfa, finns massor av ställen som inriktar sig på just människor i min ålder (o deras ekonomi haha)

Så nu sitter jag o söker för fulla muggar. Förhoppningsvis blir det en resa snart! :D (cashflow löser sig på något vis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0