Miiiidsommar

Har spenderat nästan hela min söndag i stan med Paulina o jag vet inte vi måste missat att det nuförtiden även är annandag midsommar i kalendern. Typ hälften av alla affärer var stängda? Sen när händer det på söndagen på midsommar? aja vi gick runt i de butiker som var öppna o Paulina fick me sig en massa bra grejer hem :) Jag däremot som no cashflow har förrän på onsdag, gick o skrev upp allt jag ville köpa på min mobil. Haha nån gång snart nån gång snart!

Både fredagen och lördagen har spenderas hos farfar med midsommarfirande. Tvådagars konstant matkoma hahaha (men vem kan motstå jordgubbstårta?) Sen har det varit det vanliga firandet med dans för de flesta kring midsommarstången, lotterier, tipsrunda o godispåse hähä. Midsommardagen bjöd på åkgräsklipparrace like always, denna gång va båda mina kusiner Gustav o Mårten med, Gustav med min farbror och Mårten med Gs Anna. De var Flinta och raggare(osäker på om de var just det), missar man ett åkgräsklipparrace, ja då missar mycket. Lika awesome som alltid förutom att det mitt i kom värsta regnskuren. Årets vinnare blev Gustav o min farbror :D

O i torsdags efter att ha jobbat hela veckan så blev det chillerill med Vera, Emil, Awet, Isse och Lager hos mig. Käkade honungsmelon o ballerina kladdkaka. Awet åt inte honungsmelon för han gillar inte honung(?).... Sen efter att ha suttit hos mig ett bra tag så promenerade vi bort till Starbo (aka Star Bar nuförtiden) o chillade där, åkte lite linbana o sådär :)

Snipp snapp snut så var sagan slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0