Rollercoaster

Alltså det är farligt att vara i närheten av mig. Jag är som en fucking berg-o-dalbana. Släpper nog till torsdag. Kan förresten inte fatta att jag ska ta studenten då. Det är två dar kvar. Två dar! Det är sinnesjukt!

Fatta att mina tre år i gymnasiet är över om två dar. Tre år som varit så stressiga, så UNDERBARA o så hemska, båda i och utanför skolan. GAAAAH det händer verkligen. Jag tar studenten.

Har kirrat lösnaglar på H&M (fashion jarå!) SKOR PÅ ÅHLENS AV ALLA STÄLLEN HALLELUJA! o sen handlat mat med familjen också. Letat sletna kläder att ha på flaket, sett till att allt jag ska ha på mig på studenten är tvättat. Imorron ska ännu mer fixas.

Har hunnit med en dag med klassen också, eller jaa två timmar... I Tanto. Kubb o sola, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0