TGIF på en onsdag

Första dagen då jag inte behövt åka in till skolan för att fixa grejer, woopa! Under gårdagen(tisdag) hann jag även ta en fika med Paula i Vby, ta en promenad, se på när Lager fick håret slingat av Fessy o dricka te hemma hos Fessy. Galen dag! Hähä sköja, mysdag! :)

O idag har jag fixat en massa o bara känt hur timmarna runnit iväg! Nu på kvällen har jag varit på TGIF vid StureP för en avskedsmiddag typ med Fessy eftersom hon åker till Eritrea i  mer än en månad! Riktigt mys, va Emil o brudarna hahaha. Efter en mysig middag så sa vi först hejdå till Angelica, Bergis o Madde (nåra andra klassisar va där innan också) o sen vid tuben så sa vi hejdå till Paulina, Emil o Vera också. Jag o Fessy tog en kort promenad till Kungsan för att kolla om det var värt att gå in i de stora partytältet de satt upp. Va inte värt det kan jag bara säga :P Påvägen dit ringde vi Angelica som gått tidigare dit för att vi ville kolla om det var drag. Då säger hon att hon står o väntar på tuben o jag ba ska du hem? Då säger hon att fortfarande ska till Kungsan. Hon hade fått stå i nästan en kvart sammanlagt o väntat på tuben, samtidigt som jag o Fessy tagit en prommis på fem minuter. Haha stackarn!

O imorron blir det jobb o på fredag kommer kusin hit. Wiiihooo =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ja det blev ju inte lyckat med att ta sig till kungsan asså :P Men det var kul att vara där i tältet faktiskt, stannade inte så länge men det var många som dansade ändå ;)

2010-06-26 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0