Nacka Forum

Idag var jag i Nacka Forum för vad jag tror e första gången :D Va där tillsammans med Paulina o Vera o det blev en ny tjocktröja o en enkel partyklänning från Bikbok båda två. Sen köpte vi varsin smoothie från Naked juice bar. Very Berry som jag tog va sjuuukt god :D

Sen nu på kvällen så har jag först tränat med mamma. Först körde vi dans, trodde det skulle vara typ street eller nåt annat lite enkelt. Istället blev det Latino för hela slanten. Alltså ahaha jag e SÄMST på sån dans. Vicka på höfterna, sure det kan jag, men alltså göra fler rörelser till det...BYE BYE :P Sen efter det passet så blev det corepilates, det va fett kul :D

Efter träningen så blev det en promenad med Fessy till Coop för att handla glass. Sen har vi suttit hemma hos mig o chillat o surrat.

O imorron ska jag städa, ta tag i plugget, jaa styra upp mitt liv typ XD Det jag skulle gjort hela denna vecka men inte gjort. Alltid lika duktig.

Någon som hänger med till MP på lördag? Pretty pretty pleeeaaase? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0